Les Croquemoutard
Instinct de chasseur
Morfale refuses to go shopping because trolls have always preyed on their food. However, things go wrong when Fringale discovers that a mysterious and elusive creature is attacking the SuperEATS deliverymen roaming the city.
There is a strike at the slaughterhouse and Morfale decides to support the family. Fringale accompanies his father on his search for human work.