Mocro Maffia
Three best friends, Romano, Pencil and The Pope, progress from petty crime to bigger things; when they begin to hold the Amsterdam cocaine trade in their hands, jealousy drives them apart.
As the gangs continue to move product across the city, pressure is mounting from both police and rivals; journalist Rein de Waard comes to terms with a life-changing decision.
Since Romano is in prison, he communicates with his men through his lawyer; De Paus wants to take over the Amsterdam market while Romano is unable to act; he meets with his uncle and cousin in Antwerp.
Matthijs lands his front page story while Rein's personal life takes a dramatic turn; as Romano is sentenced, both sides are prepared to increase the stakes in order to rule the Amsterdam trade.
Adil demands a fifty-hour cease fire from The Pope, who nonetheless takes his violent impulses elsewhere; Mouse's family attempt to coax him from a life of crime.
A fresh wave of violence engulfs both the street and prison; Mo The Show is dragged from Rein's investigation and back into the game.