Quit Your Day Job
Walk In My Shoes
The young creator of SOULR Cart competes with trendy juice company Oh! Juice and the inspirational creator of Billy's shoes for investment; Sarah deals with disappointment when an entrepreneur she's rooting for fails to meet expectations.
The Ex Boyfriend Issue
The investors must decide if they can trust a company founded by exes when they meet The Tillow founders, or if it's smarter to choose between two businesses, Looksie and Podshare, which are potentially high risk.