Pororo Super Super Show 4. Tongtong
S1, E5: "The fourth guest of the Super Super Show, Tong-Tong! Tong-Tong says he was not a wizard at first. On the Super Super Show, he reveals for the first time his job before he became a wizard and how he ended up learning magic."