Pororo Super Super Show
Eddy
"The first guest of the Super Super Show, Eddy! Eddy talks about the meaning behind his name, his inventions, and which invention is the most precious to him."
Tongtong
"The fourth guest of the Super Super Show, Tong-Tong! Tong-Tong says he was not a wizard at first. On the Super Super Show, he reveals for the first time his job before he became a wizard and how he ended up learning magic."