S5, E22: Bierko escapes from the transport taking him to Division and uses his last canister of nerve gas for a surprise strike. Jack is forced to work with Henderson to find Bierko, but Henderson wants something in return. Logan takes drastic steps to deal with Pierce, when he won't go along with the cover-up.