Pororo Super Super Show 5. Rody
S1, E6: "The fifth guest of the Super Super Show, Rody! Rody appears in a cool outfit that Eddy made just for his appearance on the Super Super Show. He tells Eddy his feelings that he has not had the chance to tell."