50 CCs of Kindness
S1, E7: Ron mocks Alex and Matt's attempts to resolve a conflict between two prison inmates who stabbed each other in a gang fight; Serena helps Bruce address his fear of needles; Joyce finds herself smitten by the burly prison guard.