S5, E2: Jimmy’s promotional stunt has unintended consequences. Nacho takes extreme measures to earn Lalo’s trust. “Saul” is a success at the courthouse, but still has yet to win Kim over. Simmering with rage and self-loathing, Mike loses his temper.