A Boy of No Consequence
S1, E3: After crossing a young nobleman, Jason and his friends find themselves at the mercy of King Minos who declares Poseidon will decide their fate: they are to become bull leapers. To survive they must jump the charging beast. With their lives on the line, it's up to Jason to pull his motley team together in this ultimate test of bravery.