A Party Gone Wrong
S9, E2: Holly has a house party but there’s a massive kick-off between the lads when Marnie tries to make Aaron jealous by necking on with Kyle. Boss Vicky runs a gay singles night, and Charlotte reveals her long-term relationship is on the rocks.