A Rage in Harlem
S2, E7: Whitney unexpectedly gets set up with Phillip Houston. Renee knows she has to cut Preston loose since her revelation that she's still in love with Jason; Sondi meets a handsome documentary filmmaker, right before a run-in with Matthew.