Run The World
Phenomenal Women
Failed novelist Ella McFair starts her first day at HotTeaDigest.com, and enlists her friends to help her cover her first assignment.
Because... ADOS
Renee updates Ella and Sondi on the status of her troubled marriage, while Whitney struggles to balance work and her pending nuptials.
The girls throw Ella a karaoke party for her 32nd birthday where uninvited guests cause Whitney and Ella to spiral.
Whitney, Ella, Sondi and Renee brunch, shop, drink and dance in Harlem on a perfect uptown Saturday.
Sondi and Matthew host a party for their academic peers; chaos ensues at Whitney's final bridal dress fitting.