A Time to Spill
S4, E5: Rosie's efforts to prove Spence's innocence put her at risk; Danni seeks comfort from Jesse; Peter invites Marisol to an important gala; Zoila tries to make Kyle jealous; Genevieve and Fabian's relationship takes an unexpected turn.