Advanced Advanced Dungeons & Dragons
S5, E10: Professor Hickey (Jonathan Banks) announces that he has just become a grandfather. But since he and his son (guest star David Cross) don't speak to each other, the gang stage a game of Dungeons and Dragons in an attempt to get the two to reconnect.