Advanced Gay
S3, E6: When a drag queen’s song makes Hawthorne Wipes an iconic gay product, Pierce (Chevy Chase) embraces it – until his homophobic dad Cornelius (guest star Larry Cedar) shows up to squelch the idea. Meanwhile, Vice Dean Laybourne (guest star John Goodman) recruits Troy (Donald Glover) for his air conditioning repair school.