Airport 2010
S1, E22: For Jay's birthday, Gloria gives him the best surprise -- a romantic birthday getaway to Hawaii -- the only kicker is she invited the whole entire family to come along. Everyone arrives at the airport, and it's a maddening scene with forgotten I.D.'s, security breaches and flying phobias.