Alchemical Patterns Within Shakespeare & Giza
S1, E6: What mathematical mysteries did William Shakespeare encrypt within his legendary sonnets? Exploring the works of the Bard, polymath Robert Edward Grant deciphers the encoded alchemical knowledge connecting the European Renaissance with ancient Egypt.