Code X
The Last Supper Decoded
What secrets did Leonardo da Vinci encode within the Last Supper? Polymath Robert Edward Grant delves into the mysterious fresco, exploring why best-selling books like “The Da Vinci Code” and “Holy Blood, Holy Grail” are popularizing these lost histories.
What can we learn when we look at history through the lens of language? Proficient in eight languages, polymath Robert Edward Grant has travelled through many countries researching the geometric and linguistic links between ancient wonders of the world.
Did Michelangelo encode esoteric secrets within his Sistine Chapel fresco in Vatican City? Exploring the mystical links of music and mathematics, polymath Robert Edward Grant illuminates “the Universal Language of Consciousness."