An Inconvenient Ruth
S2, E15: Riggs deals with withdrawal from drinking while searching for the culprit behind a local jewellery heist. Meanwhile, Murtaugh gets called 'grandpa' by another parent while at the playground with Harper, causing him more than a few issues.