Analysis of Cork-Based Networking
S5, E6: Annie’s (Alison Brie) efforts to repair a cafeteria bulletin board expose a network of campus corruption. Meanwhile, Abed (Danny Pudi) and Britta (Gillian Jacobs) wage war over TV spoilers.