And I'm Joyce Kinney
S9, E11: Lois becomes friends with Joyce Kinney, the new local news anchor, and Joyce convinces Lois to let her do a story on her as the model American housewife. The television story makes Lois look terrible, and Joyce is unapologetic, leaving Lois no choice but to right a wrong.