Sick, twisted and politically incorrect, the animated series features the adventures of the Griffin family. Endearingly ignorant Peter and stay-at-home wife Lois reside in Quahog, R.I., and have three kids. Meg, the eldest child, is a social outcast, and teenage Chris is awkward and clueless when it comes to the opposite sex. The youngest, Stewie, is a genius baby bent on killing his mother and destroying the world. The talking dog, Brian, keeps Stewie in check while sipping martinis and sorting through his own life issues.
I Never Met the Dead Man
Peter crashes into a satellite dish, knocking out the city's TV, and blames it on Meg. When he can no longer sit in front of the boob-tube all day, Peter rediscovers life and drives the family crazy with his "explore the whole world" idea. Meanwhile, Stewie schemes to eradicate broccoli because he hates it with a passion.
Peter is under house arrest after punching a pregnant woman. So, he builds a bar in the basement for his friends to hang out with him, but it turns into a singing venue for Lois. Meanwhile, Stewie builds a time machine to move time forward and alleviate his teething pain.