Baby
S3, E3: After being knocked to the ground during a purse robbery at the shop, a heavily pregnant Mandy Maguire gives birth to Lip's daughter. However, the fearsome Maguire family won't let him near the child or Mandy, until Lip gets insider information about the robbery and who stole Mimi Maguire's bracelet.