Bad Reputation
S1, E17: When a salacious list about members of the glee club circulates the halls of McKinley High, Mr Schuester begins an investigation. Meanwhile, Sue is mortified when a video of her rendition of Olivia Newton-John's classic 'Physical' is unearthed.