Bad Santas
S3, E9: While Cole gets into the holiday spirit for his first Christmas with Maya, Murtaugh hopes he can convince RJ to come back home from Costa Rica for the holidays. Plus, Cole and Murtaugh are saddled with a complicated burglary and home invasion case.