Basic Email Security
S6, E6: When a comedian known for his racist act is set to perform at Greendale, a malicious hacker begins releasing the personal information of all Greendale’s faculty and students in retaliation. While the study group fights for the performance to go on, they can’t help being curious about the information that has leaked about each other.