Becca's Bunch Beddy, Set, Go / Mayor for a Day
S1, E1: Pedro decides to have a nap, so Becca turns Pedro's bed into a go-cart in 'Beddy, Set, Go', then in 'Mayor for a Day', Becca volunteers to be Mayor for the Day, answering every request with a yes!