Becca's Bunch
In Wagtail Woods one little bird, Becca, and her Bunch of friends, are ever ready for adventure. Becca, Russell, Sylvia and Pedro, always find themselves in some sticky situations, but together they get through them.
When the opening act of the Woodrock concert drops out, Becca's Bunch offers to play in 'Rockin' the Wood', then in 'Mail Mayhem', Becca and the Bunch decide to deliver a letter by themselves.