Big Man on Hippocampus
S8, E10: After hitting his head Peter develops amnesia and forgets everything, including his family and his friends. Lois takes extra care of Peter and tries everything to jog his memory until he starts hitting on other women. Having had enough of his antics, Lois takes the kids and leaves.