I Escaped a Murderer Billy / Shasta
S1, E5: In Germany, Billy survives 18 months of horrific torture at the hands of notorious serial killer Jeffrey Dahmer. Equally harrowing is the terrifying tale of eight-year-old Shasta, kidnapped by Joseph Edward Duncan III.