I Escaped a Murderer
The Railroad Killer
Two women who escaped killers share their experiences. One survived an attack by serial killer Angel Maturino Resendiz, also known as the 'Railroad Killer'. The other, Caroline Roberts, agreed to be Fred and Rose West's children's nanny.
In 1976, 15-year-old Kris survived a brutal attack at the hands of serial killer Joseph DeAngelo by making a daring escape. In 2022, Anthony Burke unwittingly set up two dates with homophobic murderer Yusef Palani.
Hearing from Kala, who survived horrific torture at the hands of serial killer Todd Kohlhepp, and Tracy, who survived a horrific attack by Peter Sutcliffe, also known as the Yorkshire Ripper.
In Germany, Billy survives 18 months of horrific torture at the hands of notorious serial killer Jeffrey Dahmer. Equally, harrowing is the terrifying tale of eight-year-old Shasta, kidnapped by Joseph Edward Duncan III.