Bilstein
S1, E3: Tuning has given away the ultimate Bilstein B12 sports suspension to one lucky viewer. Lucy visits the winner in North Rhine-Westphalia and accompanies him, when his prize gets installed in his Volkswagen Golf GTI. Plus: Lucy and her lucky winner take a look around the shock absorber production plant in Eppingen and find out, how sports suspensions kits are built.