Birthing Rituals and Culinary Arts
S2, E22: IT’S THE ANTHROPOLOGY FINAL EXAM AND SHIRLEY GOES INTO LABOR – MALCOLM-JAMAL WARNER GUEST STARS – When the Anthropology class assembles for their final exam, Shirley (Yvette Nicole Brown) notices a twinge, which quickly escalates into full-blown labor. As Jeff (Joel Mchale) and Britta (Gillian Jacobs) argue about how best to help, Chang (Ken Jeong) is anxious to claim this “early” labor as clear evidence that it’s a “Chang Baby!” Meanwhile, Greendale is hosting a World Food Festival in the parking lot and a riot ensues - Dean Pelton (Jim Rash) is caught in the crossfire. Chevy Chase, Alison Brie, Donald Glover and Danny Pudi also star.