Blank
S4, E19: The teen superhero suffers a bout of memory loss when Kevin uses his newfound power to make people forget everything. Chloe learns of Clark's predicament and sets about teaching him his superpowers - while simultaneously trying to prevent Clark from revealing his abilities to others.