Blind Spot
S6, E1: When the body of a former Ambassador's daughter is found brutally murdered in her uptown home, Detectives Goren and Eames question a jealous ex-boyfriend. But when another body shows up with a similar crime scene, Detective Goren's old mentor and his daughter suddenly return to warn of a past serial killer back on the loose. The search gets personal as a member of the Major Case Squad is kidnapped.