Blue On Blue
S4, E3: Betty fires on all cylinders to get a big scoop with Gucci's new designer, Evan York, with the help of Hilda's connected customer, Sammy. However, Marc plots to sabotage her, enlisting a clueless Amanda and Matt in his efforts, culminating in a showdown at the restaurant where Ignacio works.