Bogey
S3, E9: Ben reunites with a duplicitous foe; Michaela and Zeke's dinner party with Jared and his new girlfriend is halted by a calling that ignites the Stone siblings to save the life of one of their own; Olive's friendship with Levi blossoms but is tested.