Borderline
S2, E11: Leaving the scene of an accident to get to a multiple homicide scene, Brenda finds herself unable to drive the streets of LA which she worked so hard to learn. Once she gets to the crime scene, she and the PHD are faced with another challenge: the murdered bodies are nowhere to be found. In order to solve this case, they must first search for the victims before they can hunt for the killer.