Boxed in
S3, E13: In the wake of a devastating family kidnapping, Bobby puts everything on the line to save lives, John Ross and Pamela form a truce of sorts, and Elena, who's been in hiding with Nicolas, finally learns the truth about his connections to the cartel, which sends her spiralling.