Boys & Squirrels
S19, E3: Peter injures himself and a family of squirrels in a chainsaw accident; Chris and Stewie try to nurse one of the injured rodents back to health; a chiropractor fixes Peter's injury by realigning his spine -- and restoring him to his "true height."