Burn Baby Burn, Part Two
S4, E8: While struggling to keep her mother-in-law's secret from Joe, Allison tries to find the link between her dreams of a dentist's violent assault on a prostitute, Devalos' arson case, and Ariel's prediction of the death of her classmate's mum.