Business Guy
S8, E9: After Peter throws Carter a wild bachelor party, he slips into a deep coma that not even Dr House can bring him out of. Lois, now in control of Pewterschmidt Industries, is convinced by Peter to let him run the operation. Overcome by power, Peter fires the entire board. Carter eventually recovers, but realises that it may be tough to get his company back.