Change is in the Air
S1, E1: Rookie Stoffel Vandoorne is about to begin his first season in F1 with McLaren-Honda alongside two-time champion Fernando Alonso. Stoffel has his first seat fit, tests the new car and engine in a simulator, and sees the chassis being completed.