Chasing Ghosts
S1, E3: After a confrontation between Georgia and Shevorne, who both claim to be Reese's girlfriend, pressure builds on Shevorne to tell the police what she knows. Jay and Emma search Larry's compound, while Jay's daughter, Crystal, gets a job with the local rodeo.