Chloe's Big Meltdown
S10, E7: Newbie Chloe meets ‘psycho Charlotte’ after a night out goes sour, and Holly’s return to the house is ruined when she’s confronted with the true reason Kyle doesn’t want to make their relationship official … is it all over for them?!