Chris M. vs. Bono; Willis vs. Kutcher
S5, E2: He's not really violent, but that won't stop U2's Bono when he's up against fellow do-gooder Chris Martin of Coldplay. Also, Bruce Willis v Ashton Kutcher and DeNiro v Gandolfini.