Celebrity Deathmatch
A favourite of MTV viewers, `Celebrity Deathmatch' features clay-animated versions of really annoying, but in many cases popular, celebrities who have at it in a boxing ring. But these are not your ordinary boxing matches. Most matches end in death, hence the show's title. Sometimes seeing people get beat up - even in effigy - can be fun.
He's not really violent, but that won't stop U2's Bono when he's up against fellow do-gooder Chris Martin of Coldplay. Also, Bruce Willis v Ashton Kutcher and DeNiro v Gandolfini.