Clara
S1, E14: In Frankfurt, Clara Sesemann, a young girl in a wheelchair, waits impatiently for her new companion; Heidi. But when Heidi arrives at the Sesemann’s house, Miss Rottenmeier, the governess in charge, wants to make sure that Heidi is suitable for Clara before she can meet the young girl. Clara and Heidi will change Miss Rottenmeier’s plan and will know at first sight that they are meant to be great friends.