Collateral Damage
S1, E7: Rebecca reveals a life-changing secret to Elena. Still riling from his interaction with Bobby, Ann's ex-husband demands an apology. Meanwhile, John Ross is under pressure from his allies and tries to turn one family member against another. And a family associate is murdered, leaving everyone to wonder about the culprit.